השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!

    צור קשר
    קובי 054-8300333 | נדב 050-6802680

    שרותי אחסון המלצות

    חברת קיפרס תל אביב מעניקה ללקוחותיה שירותי אחסנה באיכות הגבוהה ביותר הכוללים מעבר לשירותי האחסנה עצמם, גם זמינות לציוד של 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מובילים מנוסים ואמינים איתם היא עובדת בקביעות, המלצות על גודל המחסן האופטימאלי ביותר ללקוח כדי לא לשלם עבור מחסן גדול יותר מהנדרש וכמובן שכל עובדי החברה עמלים תמידית על נתינת שירות אמין ואיכותי.
    על ידי טיפול בכל הנושאים הקשורים לאחסנה, אנו משאירים אתכם לטפל בכל שאר הדברים החשובים אשר לעיתים נדחקים הצידה בעקבות המעבר.

    שירותי אחסון והובלת התכולה- איתכם לאורך כל הדרך.

    לרובכם בטח כבר יצא לעבור דירה או שתיים ואולי אפילו כבר קיבלתם שירות אחסון של חברה כזאת או אחרת ואתם בטח יודעים שלא תמיד המעבר עובר “בשלום”. לפעמים החברה שנתנה לכם שירותי אחסון שוכרת את המחסנים באיזור מרוחק אשר רק הזמן אשר מתבזבז לכם בנסיעה הלוך ושוב גורמת לכם לחשוב פעמיים על הכנסת או הוצאת פריט מהאחסנה. בנוסף, לפעמים כדי להוזיל עלויות החברה שנותנת שירותי אחסון בונה מחסנים בבנייה קלה, דבר אשר גורם למחסנים להתחמם מאוד בתקופת הקיץ הלוהטת בארצנו ולפריטים לפגיעה ולנזק.
    חברת קיפרס המתמחה בשירותי אחסון לטווחים קצרים וארוכים ממוקמת במרכז תל אביב הנגיש בבניין מבטון מזויין בקומה מינוס 2, כך שהתכולה נשמרת בצורה אופטימאלית ושירותי האחסון המוצעים ללקוחותיה הינם ברמה הגבוהה ביותר.

    שירותי אחסון והמלצות

    כאשר לקוח מחפש שירותי אחסון, הוא מחפש חברה ותיקה ומיומנת בתחומה ובעלת נסיון רב בתחום.
    בחברת קיפרס עומדים לרשותכם יועצים אשר ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה החל משלב בחירת גודל המחסן, בחירת חברת ההובלה, המלצות על אריזת פריטים שונים ומגוונים וכלה באחסון התכולה בפועל, כך שתוכלו להנות משרותי האחסון של חברת קיפרס ותחסכו בעלויות מיותרות.
    מחברת קיפרס תוכלו לקבל שירותי אחסון מקיפים ומקצועיים בתחומי האחסנה, הייעוץ וההובלה כך שלא תצטרכו לדאוג ותהיו סמוכים ובטוחים שרכושכם מוגן כאילו היה בביתכם ממש.

    שירותי אחסון ואחסנה

    רבות כתבנו על שירותי אחסון ואולי חלקכם שואלים את עצמם “מה הסיפור הגדול? הרי מדובר רק על אחסנת הריהוט/סחורה לתקופה מסויימת” אבל מה שלעיתים יכול להראות כבחירה לא חשובה, עלול להתגלות כטעות אשר גרמה לנזקים ולפגיעה שיכולים היו להימנע על ידי מציאת חברה רצינית בעלת שירותי אחסון ברמה גבוהה.
    חברת קיפרס הינה חברה ותיקה ובעלת נסיון רב בנתינת שירותי אחסון ללקוחותיה ובין לקוחותיה נמנים לקוחות פרטיים (תכולות דירה), לקוחות עסקיים( ארכיון וניירת) וחנויות (תכולות מלאי) אשר מקבלים שירותי אחסון ברמה הגבוהה ביותר.

    שרותי האיחסון שלנו נועדו לתת לכם, הצרכנים, את הסביבה הטובה והנוחה ביותר לציודכם:

    ללקוחות עסקיים:

    ללקוחות פרטיים:

    לפרטים נוספים צלצלו כעת:
     
    מחסנים לפריט בודד עד מחסנים בינוניים – 054-830-0333 קובי
    מחסנים גדולים – 050-680-2680 נדב