השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!

    צור קשר
    קובי 054-8300333 | נדב 050-6802680

    מחסנים להשכרה בתל אביב

    מחסנים להשכרה בתל אביב – לא בהכרח שפשוט למצוא

    מציאת מחסנים להשכרה בתל אביב הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש ולא פשוט למצוא. בעוד שלמצוא דירה אפשר בכל שכונה בעיר וכל מה שנשאר זה לבחור שכונה מועדפת ותקציב חודשי, בשביל למצוא אחסנה בתל אביב מחסנים להשכרה בתל אביבברמה גבוהה כל מה שצריך זה את חברת קיפרס אשר יושבת במרכז תל אביב בלב רחוב בן יהודה.

    נגישות מעל הכל

    אם יצא לכם לחפש מחסנים להשכרה בתל אביב או באזור גוש דן, בטח כבר גיליתם עד כמה מסובכת המשימה. בדרך כלל המחסנים יושבים באיזורים במושבים במרחק של מינימום חצי שעה נסיעה (כי מתי פעם יצאתם ולא היו פקקים) ובדרך כלל אם קצת תבררו לעומק תגלו שאין לרוב מקומות האחסנה רשיונות ואתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים.
    אם תוסיפו למרחק מתל אביב גם את עלות ההובלה שמתווספת לנסיעה, תבינו די מהר שהפתרון נמצא ממש מתחת לאף שלכם ולא ידעתם עליו.
    בחברת קיפרס אנו מציעים מחסנים להשכרה בתל אביב ברמה הגבוהה ביותר במיקום מנצח ונגיש במרכז רחוב בן יהודה בחברה בעלת רשיון עסק וללא חששות.

    יש גם דרך קלה יותר

    חברת קיפרס מאמינה כי מחסנים להשכרה בתל אביב מחייבת מיומנות גבוהה, מחסנים ברמה גבוהה ומעל הכל- שירות מכל הלב. בניגוד לסיפורים שמסתובבים לגבי חברות אחסנה בתל אביב אשר רק מספרות שהם נמצאים “ליד” או “צמוד” לתל אביב וביום ההובלה מסתבר ש”ליד” זה עניין יחסי….. אנו מתחייבים לספק לכם את הטיפול המסור ביותר וברמה הגבוהה ביותר הכי קרוב אליכם וללא כל “הפתעות” לא נעימות ביום ההובלה, ממש ליד הבית במרכז תל אביב ברחוב בן יהודה 32 פינת שלום עליכם.
    כמו כן, על מנת להימנע מהפתעות בסיום תקופת האחסנה, אנו דואגים לסגור על מחיר קבוע חודשי בלי חיובים מיותרים ובלי הפתעות. כך תדעו שלמרות שמצאתם את הלא ייאמן- מחסנים להשכרהבתל אביב במרכז העניינים, המחיר שסגרתם הוא אכן המחיר הסופי ומעכשיו אפשר יהיה להיות הרבה יותר רגועים.

    השירות במקום הראשון

    חברת קיפרס מציעה מחסנים להשכרה בתל אביב עם שירות אדיב ומקצועי. אנו מאמינים כי לקוח מרוצה הינו לקוח חוזר ולא פעם ולא פעמיים חוזרים אלינו לקוחות גם אחרי מספר שנים בעקבות הזיכרון המוצלח מהאחסנה אצלנו.
    אצלנו תמצאו צוות אדיב ומקצועי והכי חשוב- מיומן בצורות הממולצות לאחסן פריטים שונים ומה חשוב לדעת כדי לבחור בצורה המיטבית את גודל המחסן.
    אז אם אתם מחפשים חברה לאחסנה בתל אביב והמרכז, עכשיו אתם יודעים לאן לפנות ללא ספק- קיפרס אחסנה בתל אביב.