השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!

    צור קשר
    קובי 054-8300333 | נדב 050-6802680

    מחסן להשכרה בתל אביב

    מחסן להשכרה בתל אביב

    חברת קיפרס תל אביב מעניקה מחסן להשכרה בתל אביב ללקוחותיה שירותי אחסנה באיכות הגבוהה ביותר הכוללים מעבר לשירותי האחסנה עצמם, גם זמינות לציוד של 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מובילים מנוסים ואמיניםמחסן להשכרה בתל אביב איתם היא עובדת בקביעות, המלצות על גודל המחסן האופטימאלי ביותר ללקוח כדי לא לשלם עבור מחסן גדול יותר מהנדרש וכמובן שכל עובדי החברה עמלים תמידית על נתינת שירות אמין ואיכותי.
    על ידי טיפול בכל הנושאים הקשורים לאחסנה, אנו משאירים אתכם לטפל בכל שאר הדברים החשובים אשר לעיתים נדחקים הצידה בעקבות המעבר.

    שירותי אחסון והובלת התכולה- איתכם לאורך כל הדרך.

    לרובכם בטח כבר יצא לעבור דירה או שתיים ואולי אפילו כבר קיבלתם שירות אחסון של חברה כזאת או אחרת ואתם בטח יודעים שלא תמיד המעבר עובר “בשלום”. לפעמים החברה שנתנה לכם שירותי אחסון שוכרת את המחסנים באיזור מרוחק אשר רק הזמן אשר מתבזבז לכם בנסיעה הלוך ושוב גורמת לכם לחשוב פעמיים על הכנסת או הוצאת פריט מהאחסנה. בנוסף, לפעמים כדי להוזיל עלויות החברה שנותנת שירותי אחסון בונה מחסנים בבנייה קלה, דבר אשר גורם למחסנים להתחמם מאוד בתקופת הקיץ הלוהטת בארצנו ולפריטים לפגיעה ולנזק.
    חברת קיפרס המתמחה בשירותי אחסון לטווחים קצרים וארוכים ממוקמת במרכז תל אביב הנגיש בבניין מבטון מזויין בקומה מינוס 2, כך שהתכולה נשמרת בצורה אופטימאלית ושירותי האחסון המוצעים ללקוחותיה הינם ברמה הגבוהה ביותר.